De making of van de nieuwe Baderie TV commercial

3.09. 2018 | 1658 x bekeken

Wat is er nou fijner dan een badkamer die tot in het kleinste detail is geworden zoals je voor ogen had? Nou, misschien wel samen met het team van Baderie de campagne en commercial maken die de verbinding tussen de kracht van Baderie en de emotie van de klant maakt.

Het thema van de campagne is: het geluk zit in elk detail. Want je wordt pas echt gelukkig van je nieuwe badkamer, als deze tot in detail klopt en precies is zoals jij het voor ogen had. Van de aandacht waarmee je door je adviseur geholpen wordt tot en met de afwerking van het kleinste kitrandje.

Op 27 augustus is de campagne gelanceerd op TV. Benieuwd naar een kijkje achter de schermen… bekijk hier de making of.

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder