Nieuwsartikel

Crossmarks ontwikkelt Fashiondeal tvcommercials Charles Vögele

13.04.2015 | 1528 x bekeken

In navolging van Charles Vögele Benelux wil ook Charles Vögele Zwitserland in het voorjaar van 2015 haar huidige communicatiemiddelen gaan ondersteunen met tv-commercials en vraagt Crossmarks mee te doen aan de bureaupitch voor het campagneconcept. Crossmarks kent Charles Vögele, de fashionmarkt en de doelgroep als geen ander, en voelt feilloos aan welk campagneconcept het meest geschikt is voor dit vraagstuk. Na de presentatie bij Charles Vögele op het hoofdkantoor in Zwitserland wint Crossmarks de internationale pitch.

Tvcommercials
Binnen de campagne zijn diverse tv-commercials ontwikkeld. Hieronder vindt u de tv-commercials die binnen deze campagne op de Nederlandse televisie zijn verschenen.

Meer nieuws

Crossmarks in de FONK50

Lees meer

Crossmarks Mindfuck logo is publieksfavoriet tijdens Sign+ Magazine 2018

Lees meer

105 showrooms vertellen het unieke Toyota-merkverhaal

Lees meer