Nieuwsartikel

De weg naar een postchannel organisatie

21.09.2015 | 2754 x bekeken

Donderdag 17 september vond het event ‘Retail.Wat nu?’ plaats in Noordwijk aan Zee. Albert Top presenteerde hier zijn inzichten over het onderwerp ‘postchannel’. Via een aantal praktische tips en stappenplannen werd belicht hoe de weg naar een postchannel organisatie bewandeld kan worden. Een postchannel organisatie zet de klant écht centraal en biedt in ieder klantcontactmoment dezelfde ervaring. Hiervoor is er vaak een enorme interne omslag nodig, omdat veel retailorganisaties van nature product- en procesgericht zijn. Na afloop van de presentaties hebben de deelnemers in co-creatiesessies verder gewerkt en gepraat over postchannel. Shopper Marketing Update was bij het event aanwezig en heeft een verslag geschreven over de presentatie van Albert, hier te lezen.

Crossmarks heeft het afgelopen half jaar uitgebreid onderzoek gedaan binnen het onderwerp postchannel. Dit najaar verschijnen hier verschillende kennispublicaties over. Hou hiervoor onze website in de gaten!

Foto 17-09-15 16 22 19

Foto 17-09-15 15 56 58

Meer nieuws

Communicatieconcept Toyota-showrooms wordt uitgerold in heel Europa

Lees meer

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer