Introductie van een nieuw high fashion beachwear label

18.07. 2016 | 3698 x bekeken

Twentyfive Degrees en Luxor, twee gepassioneerde organisaties in summerwear & bikini’s hebben Crossmarks gevraagd voor de introductie van een internationaal high fashion beachwear label. Dit trendy label is gericht op de avontuurlijke jonge doelgroep die haar eigen stijl wil kunnen creëren. Het mix & matchen van diverse prints, tops en accessoires geeft een enorme vrijheid en mogelijkheden van combinaties.

Crossmarks ontwikkelde de merkidentiteit, positionering en samen met klant de naam: MELT summer nomads. Dit is vervolgens uitgewerkt naar een visuele stijl, fotografie en diverse middelen voor de lancering tijdens de beurs Modefabriek (RAI Amsterdam 10 & 11 juli). De eerste reacties zijn bijzonder positief. Begin 2017 staat de internationale introductie naar de consumentenmarkt gepland.

Pluspoint zal daarbij zorgen voor de social, content en influencers campagne 2017….#mixitup

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder