Kimberly Ariëns

21.09. 2017 | 4235 x bekeken

Zoveel mogelijk leren over Responsive Retailing: dát is de doelstelling van Kimberly. Als ambitieuze masterstudent Communicatie en Organisatie koos ze voor een uitdagende stage bij Crossmarks. Ze versterkt de strategische afdeling, waar ze als doortastende “learner” geen kans aan zich voorbij laat gaan. Een korte 1-op-1 met Kimberly.

Waar ben je goed in?
Het vertalen van strategische briefings naar concrete uitdagingen. Mijn kracht? Mijn ambities, creativiteit, doorzettingsvermogen en openheid. What you see is what you get!

Waar word je heel blij van?
Hockey en muziek. Ik zou het liefst 24/7 muziek luisteren.

Wat is je lieverlingsdier?
Mijn Britse korthaar Dex! Dex functioneert als een hond. Hij is gek op de douchecabine.

Wat is jouw grootste dagelijkse dilemma?
Een film of Netflix-serie.

Waar mag men je ’s nachts voor wakker maken?
Een spontane reis naar de VS.

Wat weten je collega’s nu nog niet, maar binnenkort wel?
Ik ben ontzettend verslaafd aan de Netflix-serie Suits. Verder weet ik altijd door de virtuele wachtrij van Ticketmaster te komen. Zo bezocht ik concerten van Adele, Beyoncé, Coldplay, John Legend en Justin Timberlake.

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder