Retailactivatie bij TUI: Kom met je koffer en win!

23.06. 2016 | 3773 x bekeken

Als onderdeel van de door Crossmarks ontwikkelde campagne ‘Toe aan TUI’, heeft Crossmarks voor TUI een retailactivatie ontwikkeld om storetraffic een extra boost te geven.

Middels diverse media wordt de consument uitgenodigd om op 23 juni naar de TUI winkel te komen. Wanneer je op het Toe aan TUI-kofferlabel schrijft waarom je zo ontzettend toe bent aan TUI, deze aan je koffer bevestigt en meeneemt naar de TUI winkel, dan maak je kans op 1 van de 50 te winnen TUI Last minutes. Het kofferlabel wordt hah verspreid en is op tui.nl te downloaden.

Crossmarks ontwikkelde het concept en werkt dit o.a. uit naar POS met stopping power en activerende advertenties en flyers.

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder