Is uw retailformule van nu?

4.04. 2016 | 4554 x bekeken

We leven in een wereld van verandering en disruptie. Retailers die zich voortdurend aan kunnen passen aan de wensen van de klant zijn de winnaars van morgen. We noemen dat responsive retailing. Er is flexibiliteit en aanpassingsvermogen nodig om continu van nu te zijn en daarmee te beschikken over ‘The Now Factor’. Crossmarks heeft een test ontwikkeld waarmee u kunt testen of dat uw retailformule over The Now Factor beschikt. Na de test ontvangt u direct feedback én een gratis download van de white paper ‘In 5 stappen responsive worden… en blijven‘. Daarin leest u wat u vandaag kunt doen om morgen relevant en succesvol te blijven. Benieuwd of uw retailformule van nu is? Ontdek het hier in 5 minuten.

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder