Nieuwsartikel

Is uw retailformule van nu?

04.04.2016 | 3686 x bekeken

We leven in een wereld van verandering en disruptie. Retailers die zich voortdurend aan kunnen passen aan de wensen van de klant zijn de winnaars van morgen. We noemen dat responsive retailing. Er is flexibiliteit en aanpassingsvermogen nodig om continu van nu te zijn en daarmee te beschikken over ‘The Now Factor’. Crossmarks heeft een test ontwikkeld waarmee u kunt testen of dat uw retailformule over The Now Factor beschikt. Na de test ontvangt u direct feedback én een gratis download van de white paper ‘In 5 stappen responsive worden… en blijven‘. Daarin leest u wat u vandaag kunt doen om morgen relevant en succesvol te blijven. Benieuwd of uw retailformule van nu is? Ontdek het hier in 5 minuten.

Meer nieuws

Communicatieconcept Toyota-showrooms wordt uitgerold in heel Europa

Lees meer

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer