Fanfiber wint Crossmarks cheque van €5.000,- tijdens het VEDIS New Retail Champion Event

17.12. 2015 | 3694 x bekeken

Op het jaarlijkse door VEDIS georganiseerde New Retail Champions Event is Fanfiber afgelopen week uitgeroepen tot het meest innovatieve en meest relevante retailconcept van 2015.

Uit tal van inschrijvingen werden vier grote kanshebbers geselecteerd. Na een strijd met The Cloakroom, De Hand van Maradona en GROOS bleek Fanfiber met een overtuigende meerderheid (40% van de stemmen) het winnende retailconcept. Het feit dat Fanfiber zich als tussenschakel op online influencers plus fanbase richt en ‘agile’ schakelt, gaf de doorslag bij de VEDIS-leden.

Fanfiber retailt in het ‘nu’. Bij Crossmarks noemen we dit responsive retailing. Het is onze overtuiging dat retailers die zich voortdurend aan kunnen passen aan de steeds veranderende wens van de klant, de winnaars van morgen zijn. Dat betekent continu op de hoogte blijven van retailtrends. Waar iedereen ‘gisteren’ nog sprak over omnichannel en big data, gaat het vandaag de dag over contextual commerce en smart data.

Dat is dan ook de reden dat Fanfiber-oprichter Toine Bastiaanse naast de felbegeerde titel, tevens een cheque van Crossmarks t.w.v. 5000,- heeft ontvangen. Voor dit bedrag mag Fanfiber Crossmarks voor strategisch retailadvies inhuren om ook komend jaar weer helemaal van nu te blijven.

Crossmarks & VEDIS
Het partnership tussen Crossmarks en VEDIS komt voort uit het feit dat beide partijen elkaar vinden op het gebied van retailexpertise en de uitwisseling ervan. Zo maakt VEDIS dankbaar gebruik van Crossmarks’ research & intelligence op het gebied van innovatie en retail; de zogeheten ‘retail must sees’ en participeert Crossmarks op de events van VEDIS.

1320_Crossmarks_Cheque_70x50

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder