DA

Visie en strategie
ontwikkeling DA

21.09.2018 | 187 x bekeken

De drogisterijbranche is de afgelopen decennia enorm veranderd. De oorspronkelijke rol en functie zijn naar de achtergrond verdwenen en de drogist staat nu vooral bekend om een sterk uiteenlopend assortiment en vele prijsacties. Voordeelketens als Kruidvat, Op = Op en Action hebben een groot aandeel in het straatbeeld en andere drogisterijen bewegen mee in deze prijzenoorlog. De kans voor DA om een compleet andere positie ten opzichte van haar concurrenten in te gaan nemen.

De samenvoeging van drogisterijen DA en D.I.O. vormde de belangrijkste aanleiding om opnieuw naar de toekomst van beide organisaties te kijken. Het belangrijkste doel was het creëren van een gezamenlijke visie en strategie. Middels een traject waarin Crossmarks uitgebreid onderzoek heeft gedaan en diverse scenario’s onder de loep zijn genomen, is met behulp van cocreatie de nieuwe strategie van de Nederlandse Drogisterij Service (NDS) tot stand gekomen.

Het plan is om dit najaar te starten met de implementatie van de nieuwe strategie.

Meer nieuws

Crossmarks in de FONK50

Lees meer

Crossmarks Mindfuck logo is publieksfavoriet tijdens Sign+ Magazine 2018

Lees meer

105 showrooms vertellen het unieke Toyota-merkverhaal

Lees meer