Komt uw retailmerk voldoende
tot leven in de winkel?

Winkelanalyse

De winkelomgeving is dé plek voor merkbeleving. Wilt u de kracht van uw merk maximaal tot uiting brengen op de winkelvloer? Een analyse van uw huidige winkelconcept is een goede eerste stap.

Wilt u een winkel die aansluit bij de wensen van de consument en uw merk duidelijk positioneert?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij snel contact met u op.

Meer Info

Meer Info

De fysieke retailomgeving onder de loep

In de winkelanalyse onderzoeken we eerst welke consumentenbehoeften in uw markt van belang zijn en hoe deze zich in de toekomst gaan ontwikkelen. Vervolgens toetsen we of uw retailomgeving in deze behoeften voorziet. Daarnaast analyseren we in hoeverre de winkel uw merkpositionering uitdraagt en wat de sterke en minder sterke punten van het winkelconcept zijn. We onderzoeken de volledige retailomgeving:
• pand
• visual merchandising
• branding
• winkelindeling
• look & feel
• instore communicatie

Al deze aspecten toetsen we aan uw merkpositionering, retailvisie en belangrijke consumentenontwikkelingen.

Wat levert het u op?

Na deze analyse weet u precies in hoeverre de winkel aansluit op uw merkpositionering en antwoord geeft op veranderende consumentenbehoeften. Wat gaat goed? Wat kan er beter? Deze inzichten presenteren we aan u, inclusief concrete aanbevelingen om de winkel te verbeteren.

Wilt u een winkel die aansluit bij de wensen van de consument en uw merk duidelijk positioneert?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Retaildesign

Creëer een retailomgeving die aansluit bij de kracht van uw merk en de behoeften van de consument.

Lees verder

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies uw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

360 graden merkbeleving

In een intensieve workshop uw merkpositionering vertalen naar een 360 graden merkbeleving.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van uw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Uw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij uw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder

The Retail Future Lab

Continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.

Lees verder

Contextanalyse & toekomstbeeld

Volledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw retailformule.

Lees verder

Organisatieanalyse

Een compleet beeld van de interne organisatie achter uw retailformule.

Lees verder